15 januari 2014

Maak een tegekke en gezonde krokodil traktatie...


We kennen 'm allemaal.. de krokodil traktatie. Een gezonde leuke traktatie... alleen vinden de oudere kinderen deze vaak een beetje te kinderachtig. Met de rozijnen ogen of misschien kleine mozzarella oogballen. Maar deze versie is mijn favoriet. Een vriendin stuurde me een voorbeeld, overigens een erg getalenteerde fondant taartmaakster, van een krokodil met fondant ogen, tanden en voeten. En het resultaat... een echt leuke gezonde krokodil die zowel kleine als grote kinderen leuk vinden. Zie de how-to foto hoe je deze leuke krokodillen zelf kan maken.

wat heb je nodig...
. komkommer
. fondant (groen, wit, zwart en rood)
. cocktailprikkers
. fruit in kleine stukjes gesneden...

en volg de stappen in de afbeelding... stuur me graag een foto van het resultaat!

We all know the cucumber crocodile treat. A funny and healthy treat. With its raisin eyes or maybe  mini mozzarella eye balls. But this version I really like. Sent to me by a friend, who is a very talented fondant cake maker. For her daughters school treat she made a crocodile with fondant eyes, feet and teeth. The result is a really funny looking crocodile!

What do you need...
. cucumber
. fondant (green, white, red and black)
. small wooden sticks
. fruit cut in small pieces

and follow the how to steps... and please send me a picture of the result!




Geen opmerkingen :

Een reactie posten